Marta Całus, Trade&Marketing Manager, LAKMA STREFA Czytaj więcej »
Marta Całus, Trade&Marketing Manager, LAKMA STREFA Czytaj więcej »
W marcu wystartowała nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Marka zachęca konsumentów do chwil przyjemności a ambasadorką kampanii skierowanej do pokolenia milenialsów i generacji Z – została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa. Kulisy nowej kampanii odsłoniła przed nami Karolina Kuźnicka-Salhuana,... Czytaj więcej »
Dynamiczne zmiany w trendach rynkowych i konsumenckich są dla producentów siłą napędową. Portfolio Zakładów Mięsnych Silesia rozwija się w duchu prozdrowotnym. Z kolei liczne działania promocyjne i marketingowe pracują na rozpoznawalność marek należących do producenta. O sile współpracy, nowych produktach i kampaniach rozmawiamy z Anną Matułą – Dyrektorem ds. Audytu... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Andrzeja Maksysko, Chief Commercial Officer Bayadera Poland kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Na początku marca w Krakowie odbyła się XVI edycja konferencji Utrzymanie Ruchu w Przemyśle Spożywczym. Takie spotkanie stwarza doskonałe warunki do wymiany doświadczeń, nawiązania kontaktów oraz zapoznania się z nowościami niezbędnymi do funkcjonowania działów utrzymania ruchu. W tym roku firma Hochland Polska przedstawiła referat „Wyzwania w utrzymaniu ruchu. Adaptacja do... Czytaj więcej »
Sezon wiosenno-letni dla producentów napojów to czas zwiększonej sprzedaży. Najwięcej zyskają marki spełniające oczekiwania klientów. O konstrukcji portfolio, działaniach komunikacyjnych, preferencjach konsumentów i planach na przyszłość opowiada Ryszard Czopik, Prezes Zarządu Grupy ZMB Capital sp. z o.o. i Ustronianka sp. z o.o. Czytaj więcej »
Szybciej, taniej, sprawniej, wydajniej i bardziej ekologicznie – tego oczekują klienci w niemal każdej branży. O usługach „szytych na miarę” opowiada Dariusz Rurka, Business Development Director, FM Logistic Central Europe. Czytaj więcej »
Zmieniające się trendy, trudna sytuacja geopolityczna czy nie tak dawna pandemia miały ogromny wpływ na kształt polskiego rynku FMCG. Kategoria alkoholi jest szczególnie wymagająca i wspomniane czynniki wprowadziły w niej wiele zmian. O perspektywach rozwoju i inwestycjach jednej z czołowych firm w branży winiarskiej rozmawiamy z Jakubem Nowakiem, Prezesem Zarządu JNT Group. Czytaj więcej »
Mokate to przykład firmy rodzinnej, która osiągnęła sukces na arenie międzynarodowej. Jako jedna z pierwszych polskich organizacji wykorzystała określenie „firma rodzinna” w swojej identyfikacji oraz z dumą utożsamia się z tym stwierdzeniem. Jako czwarte już pokolenie, dr Adam Mokrysz wraz z żoną dr Katarzyną Mokrysz, współtworzą sukces Grupy Mokate. Ich celem jest... Czytaj więcej »
Rocznie wypijamy już nawet 700-800 filiżanek kawy! To dobra wiadomość, zwłaszcza że ma ona pozytywny wpływ na nasze zdrowie. O korzyściach ze spożywania kawy, rozwoju marek i działaniach firmy ukierunkowanych na rozwój opowiada Janusz Idczak, Dyrektor Generalny Jacobs Douwe Egberts na Polskę i Kraje Bałtyckie. Czytaj więcej »
Hochland jest w czołówce liderów na rynku markowych serów w Polsce. Koncentruje się na optymalizacji biznesu – zarówno po stronie operacyjnej, jak i asortymentowej. Z sukcesem przechodzi na procesy cyfrowe, wdraża innowacyjne myślenie, a także stale poszukuje nowych produktów i technologii na rynku. O wdrażaniu nowych technologii oraz planach firmy na 2024 rok opowiada Jacek... Czytaj więcej »
Tomasz Rewerelli, Marketing & Sales Director – Brand, Sofidel Czytaj więcej »
Firma Hochland Polska jest obecna na polskim rynku od początku lat 90-tych. Przez ten czas istotnie przyczyniła się do rozwoju rynku mleczarskiego, wykreowała szereg nowych kategorii produktowych i rozwinęła aktywną komunikację z konsumentami, wpływając na zmianę ich nawyków żywieniowych. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery – Hochland oraz... Czytaj więcej »
Wino w ostatnim roku poradziło sobie lepiej niż inne kategorie alkoholowe i cały rynek spożywczy. O czynnikach, które obroniły kategorię, jej rozwoju, możliwych efektach zrównoważonej transformacji i planach firmy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu firmy Ambra rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International... Czytaj więcej »
Ikoniczne marki, ciągłe innowacje i odpowiadanie na zmieniające się oczekiwania konsumentów – to wyróżnia PVM na rynku. Z kolei wśród wielbicieli słodyczy niezmienne jest przywiązanie do wysokiej jakości i pysznego smaku, zaufanie i emocjonalna więź z ulubionymi markami, a także chęć nowych doświadczeń i odkrywania innowacyjnych produktów. Właśnie te cechy stanową... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Pawła Majchrzaka, Dyrektora Operacyjnego i Członka Zarządu w firmie Gibar kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Wino w ostatnim roku poradziło sobie znacznie lepiej niż inne kategorie alkoholowe i cały rynek spożywczy. O czynnikach, które obroniły kategorię, jej rozwoju, zrównoważonej transformacji gospodarki i planach firmy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu firmy Ambra S.A. rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu... Czytaj więcej »
Lantmannen Unibake jest jednym z największych w Europie dostawców świeżego i mrożonego pieczywa oraz wyrobów cukierniczych przeznaczonych do odpieku w sklepach. O strukturze asortymentowej, najbardziej nowoczesnej piekarni w Polsce i kierunku w jakim zmierza branża piekarnicza w rozmowie z Wojciechem Szelągiem, gospodarzem programu Gabinet Spożywczy oraz Michałem Siwkiem, Dyrektorem... Czytaj więcej »
Konkurencja motywuje do walki o konsumenta, zwłaszcza pod kątem dotarcia z komunikacją. O wyzwaniach stojących przed branżą mięsną, oczekiwaniach konsumenckich i nowych rozwiązaniach produktowych z Mariettą Stefaniak, Wiceprezes Zarządu do spraw Strategii i Rozwoju Zakładów Mięsnych Silesia S.A. rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał... Czytaj więcej »
Zrównoważony Rozwój stanowi integralną część wszystkich obszarów funkcjonowania Hochland Polska. W ramach opracowanej strategii organizacja stale weryfikuje swoje działania. Jednocześnie Hochland koordynuje interesy zainteresowanych stron we wspólnym podejściu do jakości i zrównoważoności. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w... Czytaj więcej »
U Jędrusia to producent dań gotowych, który stawia na jakość i połączenie tradycyjnych receptur z nowoczesnymi przepisami wpisując się w potrzeby różnych grup konsumentów. O pozycji kategorii, obecnych działaniach firmy i planach na przyszłość opowiada Dorota Bielicka, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu. Czytaj więcej »
Doświadczenie, wysoka jakość, innowacyjność… Czym jeszcze wyróżnia się marka istniejąca od 160 lat? O preferencjach konsumentów, trendach na rynku alkoholi i działaniach, dzięki którym marka od lat nie wychodzi z mody opowiada Martyna Jaskólska, Brand Manager MARTINI w Bacardi-Martini Polska. Czytaj więcej »
Dzięki 31 Finałom Orkiestra zebrała prawie 2 miliardy złotych, za które kupiła do tej pory 71,5 tysiąca urządzeń. Fundacja stworzyła 8 narodowych programów medycznych, zajmuje się też pierwszą pomocą i „uczy ratować”. O kolejnym Finale, najważniejszych celach, współpracy z branżą handlową oraz największych marzeniach rozmawiamy z Jurkiem Owsiakiem, Założycielem i... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Grzegorza Tomasika, Wiceprezesa Zarządu Reo.pl kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
O strukturze asortymentowej, spożyciu pieczywa, trendach na rynku, najbardziej nowoczesnej piekarni w Polsce oraz kierunkach w jakich zmierza branża piekarnicza, w rozmowie z Wojciechem Szelągiem, gospodarzem programu Gabinet Spożywczy oraz Michałem Siwkiem, Dyrektorem Departamentu International Food & Agri Hub BNP Paribas, opowiada Jacek Górecki, Dyrektor Zarządzający Lantmannen... Czytaj więcej »
Doświadczenie, wysoka jakość, innowacyjność… Czym jeszcze wyróżnia się marka istniejąca od 160 lat? O preferencjach konsumentów, trendach na rynku alkoholi i działaniach, dzięki którym marka od lat nie wychodzi z mody opowiada Martyna Jaskólska, Brand Manager MARTINI w Bacardi-Martini Polska. Czytaj więcej »
Z jednej strony strategia firmy od dziesięciu lat pozostaje niezmienna, z drugiej – kierunek rozwoju dopasowywany jest do zmian rynkowych i aktualnych trendów. Liczy się jedno: być partnerem biznesowym z wyboru. O kluczowych inwestycjach, szeroko pojętej cyfryzacji oraz o tym, co przyniesie przyszłość – rozmawiamy z Anną Szpitalny, Dyrektorem Operacyjnym, Członkiem Zarządu. Czytaj więcej »
Przesunięcie tradycyjnych papierosów na tło historii i umieszczenie ich w muzeum jest scenariuszem, który zdaje się być coraz bardziej prawdopodobny. O alternatywnie jaką jest vaping rozmawiamy z Cezarym Wytychem, CEO Fusion Labs. Czytaj więcej »
Konsument, który w produktach nowej generacji odnalazł alternatywę dla papierosów, oczekuje od nich ciągłego doskonalenia. O ewolucji trendów na rynku, dostępnej technologii i nowych rozwiązaniach w ofercie rozmawiamy z Piotrem Fudałą, National Key Account Managerem w firmie ELFBAR. Czytaj więcej »
Dla producenta, który jakość stawia na pierwszym miejscu, najlepszym wyróżnieniem jest docenienie przez klientów. O tym jak nagrody rynkowe wpływają na działalność opowiada Marek Kapica, Prezes Zarządu Spółdzielni Dostawców Mleka w Wieluniu. Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Spicy Beef, Teriyaki oraz Chicken. Produkty są już dostępne...
Co może pomóc w radzeniu sobie ze stresem, stanowić zastrzyk...
To nie tylko drink, ale cała filozofia życia...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
„Nieźle zamieszaj w kuchni!”...
Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o...